نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز، روز انسجام و یکپارچگی و حرکت به دنبال رهبری است.

پیشرفت و سازندگی  کشور در گرو انسجام و یکپارچگیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضاحاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه عده ای از رهبری سهم خواهی می کنند، شایعه درست می کنند، مقابلش می ایستند، فضای مجازی را آلوده می کنند، گفت: امروز، روز انسجام و یکپارچگی و حرکت به دنبال رهبری است.

وی با اشاره به اینکه دیگر وقت گشتن دنبال مقصر و عقده گشایی نیست، گفت: تنها در این صورت است که می توانیم به حرکت بسوی پیشرفت و سازندگی امیدوار باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید نیروهای متحد، یکپارچه و یک دل، برای پیشبرد اهداف منسجم حرکت کنند.

حاجی بابایی بابیان اینکه امروز همه ملت ایران و تک تک افراد مسئولیت دارند، افزود: نماینده مسئول است، قوه قضائیه مسئول است و هرکس تریبون دارد، باید پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه برداشت عده ای از مسئولیت این است که باید جبیبشان را پر کنند، ادامه داد: در صدر اسلام هم چنین کسانی بودند که ادعا می کردند سهم ما باید بیشتر باشد که حضرت علی (ع) ایستاد و موافقت نکرد و آنها هم جنگ جمل و جنگ صفین را به راه انداختند.

حاجی بابایی عنوان کرد: اصل ارزشهای انقلاب مبتنی بر قرآن و سنت ائمه است و اگر درست اجرا نشود دلیل بر اشکال در آن ارزشها نیست و اینها باید روشن و دقیق تفکیک و ریشه یابی شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این انقلاب و این مملکت ریشه در خون شهیدان و ارزشها دارد، گفت: رهبری محکم ایستاده و هم در زمینه سیاست خارجی و هم در برابر انحرافات داخلی امور را رصد می کنند و مدیریت دارند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حاجی بابایی با اشاره به برخی درخواستها از نمایندگان مجلس که می گویند در این مجلس باید مدرس وار بایستید، گفت: همانگونه که در ایستادگی مقابل قوانین نامعقول پیشرفت کرده ایم، همانگونه نیز صاحبان قدرت و رضا شاه های امروز پیشرفت کرده اند به طوری که رضا شاه ۷۰ سال قبل با رضاشاه های حالا فرق می کند،

حاجی بابایی با اشاره به قیام امام حسین (ع) تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک حرکت فرهنگی بود که سیدالشهداء (ع) برای آن قیام و همه هستی خود را در راه خدا فدا کرد و امروز ما باید برای رسیدن به اهداف و ارزشهای انقلاب مانند عدالت و مقابله با اشرافی گری و فساد از سنگلاخها بگذریم تا بتوانیم در مقابل مطالبات به حق مردم پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/د.ا

امروز، روز انسجام و یکپارچگی و حرکت به دنبال رهبری است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.